دنیای وب

راهنمای تجارت عادلانه ، شرکتهای شکلات ارگانیک

دانش تجارت عادلانه و شرکتهای شکلات ارگانیک مجاز

امروزه شرکت ها و مارک های شکلات تجارت منصفانه بیشتر از گذشته در زمینه شکلات های ارگانیک تخصص دارند. چه به دنبال هدیه شکلات برای یک مناسبت خاص باشید و چه یک میان وعده سریع در جاده ، امروز سفر خرید بوم شما دردسر کمتری نسبت به پنج سال پیش خواهد داشت.

نفس راحتی بکشید ، بدانید که دیگر مجبور نیستید درمورد خرید محصولات شکلات دوستدار زمین تلاش کنید. ما لیست طولانی از با کیفیت ترین ، اخلاقی ترین و شناخته شده ترین شرکت های شکلات سازی و مارک های شکلات ارگانیک را تهیه کرده ایم. به آنها استعداد دهید ، آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و مهمتر از همه ، انتخاب خود را برای داشتن یک زندگی سبزتر ، با آگاهی اجتماعی تر جشن بگیرید!

Alter Eco

Alter Eco Chocolate فقط با استفاده از شکلات مجاز ، ارگانیک ، تجارت منصفانه ، به علاوه تجارت عادلانه ، شکر آلی ، آجیل ، کشمش و دانه های قهوه ، عاری از طعم دهنده های مصنوعی ، شیرین کننده ها ، مواد افزودنی شیمیایی و امولسیون کننده ها است.

داگوبای ارگانیک

اعتقاد شکلات ارگانیک داگوبا به شکلات به عنوان یک غذای مقدس (داگوبا در زبان سانسکریت به معنی معبد است) با دانه های کاکائوی ارگانیک از کشورهای مختلف از جمله جمهوری دومنیکن ، اکوادور ، کاستاریکا و پرو ساخته می شود.

شکلات الهی

شکلات الهی که توسط کشاورزان تنظیم می شود ، در وهله اول با تولیدکنندگان مقیاس کوچک کاکائو در غرب آفریقا کار می کند تا اقدامات تجاری اخلاقی را تحریک کند. این شرکت در ساخت مدارس ، حفر چاه ، ارائه کلینیک های سیار و ترویج پروژه های درآمدزا برای زنان سرمایه گذاری می کند.

گونه های در معرض خطر

گونه های در معرض خطر شکلات بر اصولی مانند احترام به زندگی و تجارت اخلاقی تأکید دارد. پرونده های آن آگاهی از گونه های در حال حاضر در معرض خطر یا در معرض خطر انقراض را افزایش می دهد. ده درصد از کل سود خالص برای حمایت از گونه ها ، زیستگاه ها و بشریت در نظر گرفته شده است.

مبادله معادل

محصولات شکلات ارگانیک Equal Exchange که با سه شرکت تعاونی مختلف در جمهوری دومنیکن همکاری می کند ، تجارت ارگانیک و عادلانه ای است. این شرکت همچنین چای ، تنقلات و قهوه تولید می کند.

سبز و سیاه

ادغام اصول “سبز” تولید شکلات ارگانیک با “سیاه” برای زندگی فرومایه ، Green & Black خوشمزه و پایدار است. آنها موادی را برای شکلات های ارگانیک و معامله ای مناسب انتخاب می کنند.

شرکت شکلات گرنادا

برای شرکت شکلات گرانادا ، خرید دانه های کاکائو ارگانیک معتبر کافی نیست – آنها باید حبوبات را خودشان رشد دهند. آنها که با تعاونی های کشاورزان ارگانیک کار می کنند ، غلات پرورش می دهند و سپس از دستگاه های خورشیدی برای تهیه شکلات استفاده می کنند.

شکلات های زیبا ایتاکا

در Ithaca Fine Chocolates ، هدف تولید شکلات نفیس (با استفاده از روش های شکلات سوئیسی) است که دارای تجارت منصفانه نیز می باشد. آنها همچنین فقط مواد ارگانیک معتبر USDA را خریداری می کنند. جلد ، کارت های هنری و جعبه های نمایش آنها نیز از کاغذ بازیافتی ساخته شده اند.

عضویت خود نیومن

شرکتی که توسط پاول نیومن تاسیس شد ، Newman’s Own Organics شکلات سری Signature را که دارای گواهی ارگانیک USDA است و با مواد رشد یافته در مزارع معتبر Rainforest Alliance ساخته شده است ، نگهداری می کند.

دانه های تغییر

Seed of Change بذرهای گرده افشانی ارگانیک و باز را در اختیار کشاورزان و باغداران سراسر دنیا قرار می دهد ، آنها همچنین برخی غذاهای ارگانیک تولید می کنند و اخیراً طیف وسیعی از شکلات های ساخته شده با کاکائو ، میوه ها ، آجیل ها و ادویه جات ترشی جات ارگانیک از سراسر جهان را تولید کرده اند.

شکلات ارگانیک Sweet Earth

مستقر در کالیفرنیا ، شکلات ارگانیک Sweet Earth توسط انجمن کشاورزان ارگانیک (CCOF) مجاز است.

Terra Nostra Organic

Terra Nostra Organic Chocolate ، یک شرکت کانادایی ونکوور ، یک شرکت ارگانیک معتبر است که به خاطر طعم عالی و پایان لوکس خود مشهور است. این شرکت همچنین یکی از اعضای بنیانگذار “تجارت عادلانه” است که تلاش می کند تجارت اخلاقی و روش های رشد شکلات ارگانیک را برای تامین کنندگان خود تشویق کند.

مزارع پرنعمت

با مهر تصویب اتحاد Rainforest Alliance ، شکلات Vintage Plantations از کاکائو اکوادور ساخته می شود تا بدانید که با محیط زیست سازگار است و از نظر اخلاقی تجارت می شود.

پیدا کنید که از کجا شکلات Fair Trade خریداری کنید

اکنون که دانستید کدام مارک های شکلات عادلانه و شرکت های شکلات ارگانیک را جستجو می کنیم ، همچنین ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید که از کجا شکلات تجارت ارگانیک و عادلانه خریداری کنید (برخی از صنعتگران و تولیدکنندگان کالاهای خود را به صورت آنلاین نمی فروشند). برای کمک به شما ، در اینجا چند ابزار برای کمک به شما در کشف شکلات سازگار با محیط زیست و اخلاقی آورده شده است:

  • Global Exchange طیف گسترده ای از محصولات دارای مجوز تجارت عادلانه را شامل می شود ، از جمله شکلات ، قهوه ، چای ، صنایع دستی ، لباس ، جواهرات و غیره.
  • TransFair USA لیستی از کافه ها ، رستوران ها و خرده فروشی های ملی را که محصولات غذایی دارای گواهینامه Fair Trade خود را حمل می کنند ، نگهداری می کند.
  • Chocolate Room برخی از میله های شکلات تجاری و عادی را در خود جای داده است.
  • شکلات تجارت عادلانه Vintage Plantations را می توانید در World Wide Chocolate به صورت آنلاین پیدا کنید.

شکلات های دوستدار زمین را برای هدیه دادن انتخاب کنید

تعطیلات در طول سال از مناسبت های محبوب برای خرید شکلات به عنوان هدیه است. اما امسال ، هنگام خرید در جزایر یا جستجوی آنلاین ، هدایای شکلات دوستدار زمین را به خاطر بسپارید ، به ویژه هنگامی که در رویدادهای اینجا شرکت می کنید:

روز ولنتاین

عزیز دل خود را با یک جعبه شکلات ارگانیک معتبر که دارای گواهینامه تجارت عادلانه است ، مهمان کنید.

کریسمس / حنوکا

از هانوكا گلت گواهی شده ارگانیك خود انبار كنید و به دنبال تقویمهای Advent و ابزارهای ذخیره سازی كریسمس مورد تایید Fair Trade باشید.

روز مادر

مادر خود را با بسته نرم افزاری از سالم ترین شکلات ها برای او غافلگیر کنید که این اطمینان را می دهد که زنان در سراسر جهان با عزت و احترام رفتار می شوند. تجارت عادلانه تنها راه مناسب است.

روز پدر

اگر پدر شما شیرینی را دوست دارد ، با خرید شکلات ارگانیک ساخته شده از دانه های کاکائو که در مزرعه و فاقد سموم دفع آفات و کودها ساخته شده است ، واقعاً به او لذت ببرید. بدون آسیب رساندن به گیاهان به این نقطه برخورد خواهد کرد.

تعطیلات عید پاک

اجازه ندهید که اسم حیوان دست اموز عید پاک شکلات های ساخته شده با استفاده از کار برده را برای بچه های شما به ارمغان بیاورد! به جای آن شکلات های مجاز تجارت منصفانه را انتخاب کنید.

هالووین

ترفندهای درمانی را با شیرینی هایی به خانه بفرستید که بعداً برای سلامتی آنها مشکل ایجاد نکند. شکلات ارگانیک بدون سم جایگزینی عالی برای دسرهای سنتی است.

مهمانی های عروسی

اگر زمان آن فرا رسیده است که برای جشن گرفتن عشق خود یک روز شگفت انگیز را برنامه ریزی کنید ، این کار را با خدمات اخلاقی انجام دهید تا جلوه ای سبز و هوشیارانه از جامعه به روز خود بیفزایید. برای کیک خود نیز تجارت عادلانه و مهرهای ارگانیک پیدا کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا